“Se spune că atunci când vrei să fii unic, trebuie să fii diferit!”
De la această idee am pornit în momentul în care am ales ca și inspirație pentru logo-ul nostru trifoiul cu 4 foi.
Sigla brandului Walrose definește cel mai bine ideologia din spatele acestui concept. Sigla aurie exprimă grandoarea și prețiozitatea cu care brandul românesc, Walrose, se identifică.
Trifoiul cu patru foi este cunoscut în întreaga lume pentru cele 4 simboluri pe care acesta le are și anume:
#încrederea #prosperitatea #iubirea #norocul
Odată cu aranjamentele Walrose, în casele și în inimile clienților noștri se va instaura încrederea, prosperitatea, iubirea și norocul.
Trifoiul cu 4 foi este acum pus în valoare de strălucirea și rafinamentul auriului, pe cutiile suport, albe sau negre, ale brandului Walrose.
”Cand un om parcurge cu pasul domeniile sale și găsește în iarbă un trifoi cu patru frunze, să fie sigur că în scurt timp i se va întâmpla ceva de bine”.
Greu de găsit, trifoiul cu patru foi este considerat aducător de noroc în dragoste, bani și sănătate.
Unii spun că originea superstiției trebuie căutată în povestea biblică a lui Adam și a Evei. Se crede că, atunci cînd Eva a fost izgonită din grădina Edenului, a luat un trifoi cu patru foi ca să-i amintească de paradis. De atunci, trifoiul ar fi devenit un simbol al norocului. În Egiptul antic, atunci cînd un cuplu se căsătorea, i se oferea în mod tradițional un trifoi cu patru foi, ca o binecuvintare a unirii lor și ca simbol al iubirii lor nemuritoare. Preoții druizi au folosit trifoiul cu patru foi pentru vindecarea bolnavilor, în ritualuri de cult și pentru indepărtarea spiritelor rele. Se mai spune că acești preoți reușeau, tot cu ajutorul trifoiului cu patru foi, să călătorească în timp. Druizii trăiau cu convingerea că dacă întîlnesc intimplător un trifoi cu patru foi, ceva bun li se va întîmpla curînd. În Evul Mediu, copiii credeau că dacă găsesc acest trifoi, vor putea vedea zîne.
Cu drag,
Cristina & Valentina