Acești termeni și condiții de utilizare sunt aplicabili site-ului www.walrose.ro. Vizitarea sau folosirea (cumpărarea produselor) acestui site, implică acceptarea acestor termeni și condiții.
Site-ul walrose.ro este administrat de WALROSE BOUTIQUE SRL, CUI RO34764940, J08/1157/2015, capital social: 200 lei, cu sediul social în Str. Turnului, nr. 5, Brașov, jud. Brașov, denumită în continuare WALROSE .
Walrose Boutique Srl furnizează servicii sub rezerva următorilor termeni, condiții și dispoziții (numiți în continuare „Termeni și Condiții”). Prin accesarea, vizualizarea, sau folosirea acestui site indicați faptul că ați înțeles acești Termeni și Condiții și îi acceptați ca echivalent juridic al unui contract scris și semnat, oferindu-vă acordul asupra acestor Termeni și Condiții.

Walrose Boutique Srl își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în orice moment, cu efect imediat ca urmare a postării pe site-ul nostru.

GARANȚIA WALROSE

Suntem dedicați să oferim servicii și produse excepționale. Garantăm înalta calitate și prospețime a florilor folosite în aranjamentele noastre. În cazul în care, pentru orice motiv, nu sunteți complet mulțumit de produsele cumpărate sau de livrarea acestora, vă rugăm nu ezitați să ne contactați.
Acest site este oferit sub forma sa actuală (așa cum este disponibil la momentul accesării), fără nici un tip de garanții explicite sau implicite, cu privire la funcționare, informații, conținut, materiale sau produse ce sunt incluse pe site. Walrose Boutique Srl nu răspunde pentru daune de orice fel, care decurg din utilizarea acestui site sau a produselor achiziționate cu ajutorul site-ului, inclusiv, dar nu limitat la daune directe, indirecte, incidentale, punitive și subsecvente.

Garanția de conformitate a produselor:

Produsele disponibile la comercializare pe site-ul www.walrose.ro beneficiază de garanție în baza O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. Excepție de la garanție o fac produsele de tip perisabil: flori și/sau plante. Pentru produsele perisabile oferim o garanție de trei zile pentru menținerea prospețimii florilor.
Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
1. a) produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat ca mostră sau model;
2. b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Răspunderea noastră (walrose.ro) pentru lipsa conformității produselor comercializate este angajată dacă lipsa de conformitate apare în termen de 48 de ore de la livrarea produselor.
Toate bunurile comercializate de Walrose beneficiază de condiții de garanție conforme cu legislația în vigoare și cu politicile comerciale. Bunurile sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

PRODUSELE ȘI SERVICIILE OFERITE

Walrose oferă spre vânzare aranjamente cu trandafiri, în cutii realizate manual din carton cașerat, cu imprimare folio design exclusiv pentru acest brand, aranjamente cu trandafiri și alte tipuri de flori în cutii, trandafiri prezervați în cutii de acril cu imprimare folio, design exclusiv pentru acest brand. Descrierea fiecărui produs este disponibilă pe pagina Colecții, împreună cu eventualele accesorii. Aranjamentele Walrose sunt completate de un mesaj scris caligrafic și închis în plic cu ștanță cerată. Textul acestui mesaj poate fi special creat de consilierii Walrose pe baza detaliilor furnizate de dumneavoastră. Acest serviciu este gratuit.
Fotografiile care însoțesc descrierea produsului au titlu de prezentare și pot diferi față de produsul final. Cu toate acestea, vă garantăm că respectăm întocmai aspectul general prezentat pe site. Numărul de flori poate varia în funcție de natură și dimensiunea acestora.

Prețuri, culori, disponibilitate

www.walrose.ro își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestuia, precum și Politica de confidențialitate, Termenii și condițiile de folosire, fără o notificare prealabilă. Astfel, vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru a verifica termenii și condițiile agreate anterior.
Vă rugăm să rețineți: culorile florilor și ale altor produse pot suferi modificări în funcție de monitor sau ecranul dispozitivului dumneavoastră.

METODE DE COMANDĂ

Pentru că timpul este prețios Walrose pune la dispoziția dumneavoastră mai multe metode de comandă și anume :

  • Comenzi telefonice la unul din numerele de telefon 0729 226 999 / 0723 999 951
    Comenzi online pe www.walrose.ro
    Comenzi online cu asistență prin chat online pe www.walrose.ro
    Comenzi prin Whatsapp la unul din numerele de telefon 0729 226 999 / 0723 999 951
    Comenzi prin email la adresa office@walrose

Pentru a trimite o comandă pe site-ul Walrose trebuie să aveți minim 18 ani.

După alegerea aranjamentului potrivit dorințelor dumneavoastră, alegerea datei și intervalului orar de livrare, adăugați produsul în coșul de cumpărături. Aici trebuie să vă autentificați în contul dumneavoastră (sau să înregistrați un nou cont). Completați apoi adresa de facturare și cea de livrare, textul mesajului care va însoți aranjamentul și alegeți modalitatea de plată.

În cazul în care doriți să vă ajutăm la compunerea mesajului (serviciu unic și gratuit al Walrose) vă rugăm să completați în câmpul Note Comandă, un minim de informații necesare pentru o personalizare eficientă: numele persoanei (apelativ, dacă este cazul), ocazia (zi de naștere, onomastică, aniversare, felicitări, etc).

După plasarea produsului în coș, veți regăsi toate detaliile comenzii: descrierea produsului/produselor, data livrării și suma pe care o aveți de achitat.

După confirmarea comenzii veți fi redirecționat după caz: către serverul de plată securizată EuPlatesc.ro pentru plățile cu cardul online, sau către o nouă fereastră unde veți găsi detaliile de plată prin transfer bancar: denumirea societății comerciale, CUI, cont IBAN, denumirea băncii.
După confirmarea plății, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii plasate ce va conține toate detaliile acesteia. După verificarea acestor informații, în cazul în care există erori, clientul are obligația să notifice serviciul clienți la adresa: office@walrose.ro .

Walrose nu va fi făcută responsabilă pentru orice amanări, întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de erori ale clientului, omisiuni, defecțiuni tehnice, întârzieri de transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, distrugeri, furt sau acces neautorizat în bazele de date sau sistemele proprietate a companiei.
Confirmarea de livrare va fi trimisă prin e-mail, în cel mai scurt timp după efectuarea livrării și va fi insoțită de o fotografie a buchetului livrat.

Comenzi telefonice

Modalități de plată pentru comenzi telefonice:
• transfer bancar;
• depunere de numerar în cont;
• plata prin card bancar (vă vom trimite pe e-mail un link pe care îl puteți accesa în siguranță pentru introducerea datelor de plată);
• plata în numerar către un membru al echipei Walrose (implică o taxă suplimentară de 10 RON), disponibilă doar pentru Brașov;
• plata în numerar la livrare, disponibilă doar pentru Brașov.

Comenzi prin E-mail

Comenzile prin e-mail sunt preluate, procesate și plasate direct în sistemul nostru de către echipa noastră. Este de ajuns să ne trimiteți datele dumneavoastră de contact, datele de livrare și produsul dorit, iar echipa noastră se va ocupa de realizarea și livrarea produsului . Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite.

Walrose Boutique Srl nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicare, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei.

Modalități de plată pentru comenzi prin E-mail:

• transfer bancar;
• depunere de numerar în cont;
• plata în numerar unui membru al echipei Walrose (implică o taxă suplimentară de 10 RON), disponibilă doar pentru Brașov;
• plata prin card bancar (vă vom trimite pe e-mail un link pe care îl puteți accesa în siguranță pentru introducerea datelor de plată);
• plata în numerar la livrare, disponibilă doar pentru Brașov.

Comenzi online

Pentru a comanda online pe website-ul nostru trebuie să:
• alegeți produsul dorit;
• vă rugăm să citiți cu atenție specificațiile, descrierea produsului, să observați prețul și disponibilitatea lui;
• dacă este produsul potrivit pentru dumneavoastră, adăugați produsul în coș;
• în acest punct puteți finaliza comanda ca și utilizator neînregistrat sau să vă faceți cont;
• completați datele dumneavoastră (numite de facturare);
• completați datele de livrare cu atenție;
• alegeți data de livrare, intervalul orar aproximativ, notați mesajul atașat comenzii și orice alte comentarii aveți pentru noi;
• selectați metoda de plată;
• revizuiți cu atenție încă o dată comanda la nivel de bucăți comandate, preț și apăsați butonul finalizează comandă.

Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii plasate, factura după ce achitați comanda și apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite.

Walrose Boutique Srl nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din Email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei.

Pre-comenzi

În cadrul website-ului nostru aveți posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Pentru siguranța livrării produselor în forma prezentată vă rugăm să ne contactați cu minim 5 zile înainte . Indiferent că doriți să comandați pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastră deține logistica necesară pentru a vă asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmând a fi livrate exact la data dorită și în condițiile sugerate de dumneavoastră.

Modificări și anulări de comenzi:

Anularea comenzilor se poate face numai prin notificare scrisă și trimisă la office@walrose.ro . Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim patruzeci și opt (48) de ore înaintea datei de livrare solicitate sau minim cinci (5) zile în perioadele anumitor sărbători (Crăciun, Ziua Indrăgostitilor, 1-8 Martie – din cauza volumului extrem de mare de comenzi în aceste perioade).

Reclamații:

Echipa Walrose face toate eforturile pentru a vă asigura că veți primi servicii excelente. În cazul în care, în orice moment, aveți probleme cu o comandă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la office@walrose.ro. Reclamațiile trebuie să cuprindă numele și datele de identificare ale clientului, datele de contact (număr de telefon, e-mail și numărul comenzii la care se referă reclamația) și obiectul reclamației – descriere și fotografii, dacă este cazul.
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți trimite un e-mail pentru o conciliere internă gratuită către dna. Niță Valentina la adresa: valentina.nita@walrose.ro

LIVRAREA PRODUSELOR

Taxa de livrare

Walrose livrează GRATUIT toate aranjamentele florale și cadourile prezentate, în Brașov și anumite aranjamente în toată țara, cu excepția localităților limitrofe sau a celor pentru care Fan Courier percepe taxă suplimetară de transport.

Politica de livrare

Walrose livrează în sistem propriu doar în Municipiul Brașov. Pentru livrări în alte localități (fie limitrofe Brașovului sau în alte județe) vă rugăm să ne CONTACTAȚI.
Walrose pune la dispoziția clienților serviciul Express cu livrare în 6 ore de la plasarea și achitarea comenzii în București. Acest serviciu este oferit în baza unei taxe suplimentare în valoare de 1 Leu / km. (TVA inclus).

Programul de livrări este:

• Luni-Vineri între 10:00-17:00;
• Sâmbătă: 10:00-14:00;
• Duminică: închis.

Produsele noastre sunt disponibile pentru livrare în aceeași zi, în 2-4 ore de la plasarea și confirmarea comenzii pentru orașul Brașov.
Pentru livrare în aceeași zi comanda trebuie să fie plasată și confirmată la plată înainte de ora 16:00. Livrările comenzilor confirmate pană la ora 16:00 se vor efectua în intervalul orar ales de către client în momentul comenzii.
Ora fixă de livrare nu poate fi garantată.
Pentru a solicita un anumit interval de livrare, vă rugăm să-l selectați în câmpul special în momentul comenzii. Vom face tot posibilul ca livrarea să fie în concordanță cu preferințele dumneavoastră. Sunteți de acord că orele de livrare solicitate de dumneavoastră nu sunt obligatorii, ci doar estimări și că nu aveți nicio pretenție împotriva noastră pentru orice întârzieri sau livrări anticipate. Pentru a nu dezvălui surpriza, echipa noastră nu va telefona destinatarilor la livrarea produselor. Facem constant eforturi pentru a respecta intervalele orare alese de clienți, dar acest lucru nu poate fi garantat în condiții de trafic intens, volum mare de comenzi, vreme nefavorabilă sau alte condiții de forță majoră.
Toate livrările în Brașov și zonele limitrofe se efectuează în sistem propriu, prin intermediul echipei noastre.
Înainte de sărbători importante, vă recomandăm să plasați comenzi cu cel puțin 3 zile în avans.

Livrare flori în alte localități din țară

Livrarea aranjamentelor de la Walrose în alte localități se face prin intermediul Fan Courier. Comanda trebuie plasată cu minim 24 de ore înainte de data de livrare (ex: pentru livrare miercuri, comanda se face pană marți la ora 15.00). De asemenea, nu se pot livra aranjamente în zilele de Duminică și Luni!

Livrările în alte orașe nu se fac prin intermediul echipei Walrose, ci prin curieri ai Fan Courier. Livrarea este gratuită pentru toate localitățile deservite direct de rețeaua Fan Courier (peste 3200 de localități din România). Lista completă a acestor localități o puteți consulta AICI.
Pentru celelalte localități, pentru care se percepe taxă pentru kilometri suplimentari, este necesar să ne contactați înainte de plasarea comenzii pentru a verifica exact suma de plată pentru transport. Ne puteți suna la 0723 999 951 sau puteți să ne scrieți prin e-mail la: office@walrose.ro.
Pentru livrarea florilor în alte localități din România, acestea vor fi special pregătite, ambalate și securizate pentru transport.

Livrările prin intermediul Fan Courier se efectuează în intervalul 9.00-17.00 și Walrose nu poate garanta o oră fixă de livrare. În cazul în care suntem anunțați de către Fan Courier că destinatarul nu a fost găsit la adresa de livrare și/sau nu a putut fi contactat telefonic, există posibilitatea ca livrarea să fie amânată pentru a doua zi, caz în care Walrose nu poate fi răspunzătoare de depăsirea termenului de livrare. În acest caz, clientul va fi înștiințat prin email imediat.

Walrose nu face momentan livrări de flori în afara țării.

Metode de ambalare

Pentru Brașov și zonele limitrofe:

• produsele de floristică, plante naturale-sunt livrate conform pozei și specificațiilor de pe website, fără ambalare specială / împachetare cadou;
• toate produsele perisabile sunt transportate în condiții de temperatură și umiditate optime.

Pentru livrări naționale prin Fan Courier:

• toate produsele sunt ambalate cu atenție în cutii CO5, marcate Walrose.ro;
• toate produsele sunt împachetate în ambalaje protectoare, pentru a evita defecțiuni sau spargeri;
• toate produsele sunt securizate de cutie prin metode specifice pentru a se evita loviturile puternice.

Walrose nu va fi făcută responsabilă pentru:

• Produse livrate la adrese incorect furnizate de expeditor;
• Livrări nereușite care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrării, la adresa furnizată de către expeditor;
• Calitatea deteriorată a produsului ca urmare a unei adrese de livrare incorect furnizată de expeditor, sau o redirecționare solicitată de expeditor.
• Produse cu probleme de calitate cauzate de manevrarea necorespunzătoare de către destinatar.

Dreptul la anonimitate

Puteți opta pentru a nu dezvălui identitatea dumneavoastră destinatarului. Dacă nu ați completat numele dumneavoastră în Note Comandă unde aveți posibilitatea să scrieți textul mesajului sau nu v-ați semnat în niciun mod, noi nu vom dezvălui destinatarului numele sau alte informații legate de dumneavoastră. În anumite cazuri insă, cum ar fi anchetele oficiale ale autoritătilor competente, vom fi nevoiți să divulgăm numele unui anumit client.

Eventuale dificultăți la livrare

Este responsabilitatea clientului de a ne furniza adresa corectă la care se va face livrarea. În cazul oricărei erori sau nepotrivire de adrese, nu putem fi trași la răspundere și prin urmare, nu vom fi responsabili pentru orice fel de cerere de înlocuire sau de restituire. În cazul în care livrarea nu se efectuează deloc, din cauze care nu țin de vina clientului, vă vom oferi posibilitatea de înlocuire a comenzii sau de despăgubire. Clientul nu va fi în măsură să pretindă o altă comandă sau o despăgubire în valoare mai mare decât comanda plasată și neonorată.

În situația în care destinatarul nu poate fi găsit la adresa furnizată sau accesul la acesta este restricționat (în situația în care adresa este a unei companii/instituție publică/spital) și accesul mesagerilor noștri este limitat, coletul poate fi recepționat de o terță persoană (recepționer, portar, ș.a.) doar dacă această persoană va semna pentru primirea coletului. În aceste condiții comanda va fi considerată livrată. În cazul în care nicio altă persoană care are acces la destinatar nu dorește să semneze pentru primire, nu putem fi făcuți responsabili pentru livrarea nereușită. În cazul în care va exista orice fel de refuz al primirii comenzii, vom anunța asupra acestui lucru.

Poza produsului livrat

Echipa Walrose va transmite, indiferent de zona de livrare aleasă, poza produsului ce urmează a fi livrat, pe E-mail / Whatsapp. Poza se poate transmite înainte sau după livrarea efectivă, însă aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectivă asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate prezentând exact produsul dus la destinație. Pozele pot fi transmise prin E-mail sau Whatsapp, iar echipa Walrose nu poate fi ținută responsabilă pentru erori de comunicare tip: lipsă conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare, etc. Legal, orice comerciant de tip florărie online are obligativitatea transmiterii pozei martor către clientul plătitor. În perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 Februarie, 1 Martie, 8 Martie, Paște, onomastici, Crăciun, etc. ne rezervăm dreptul de a amâna/anula acțiunea de transmitere a pozei martor pe Email sau Whatsapp.

METODE DE PLATĂ

Card bancar, online

Cumpărăturile online au devenit foarte sigure în ultimii ani, astfel încât nu trebuie să vă temeți de absolut nimic. Intrați pe website-ul nostru, plasați comanda alegând metoda de plată Card bancar online, iar după finalizarea comenzii veți fi redirecționat către serverul securizat pentru plată. Vă rugăm să introduceți cu atenție datele card-ului, iar dacă aveți nevoie de ajutor, echipa noastră vă poate oferi tot suportul telefonic sau prin chat, în timp real. Pentru orice tip de probleme întâmpinate, vă asigurăm că le vom rezolva împreună în cel mai scurt timp posibil.

Transfer bancar

Transferul bancar este efectiv plata prin bancă – Op (ordin de plată) – acest tip de plată poate fi efectuat direct la sediile băncilor la care aveți deschise conturi sau prin internet banking. Plățile trebuiesc efectuate în avans, iar după plată este indicat să ne transmiteți dovada plății prin e-mail, pentru o procesare mai rapidă a comenzii. Astfel, după validarea dovezii de plată, departamentul de contabilitate din cadrul companiei va integra comanda spre procesare și nu vom aștepta intrarea efectivă a banilor în bancă, lucru ce ar putea întârzia între anumite bănci.

Datele noastre pentru plată sunt:

• Walrose Boutique Srl
• CUI: RO34764940, J08/1157/2015
• IBAN RO69BRDE080SV40917030800
• Bancă: BRD GSG

Vă rugăm să citiți politicile noastre de confidențialitate pentru mai multe informații.

Plata în numerar prin ridicare de către un membru al echipei Walrose

Puteți alege să achitați numerar unui membru al echipei noastre, însă DOAR în avans, înainte de livrare. De asemenea, vă rugăm să luați în considerare faptul că această metodă de plată este disponibilă pentru Brașov și zonele limitrofe și faptul că se percepe o taxă suplimentară de 10 RON, TVA inclus, pentru deplasarea membrului echipei noastre la adresa indicată. Vă rugăm să ne contactați pentru informații suplimentare.

Plata la livrare

Acceptăm plata la livrare / ramburs pentru Brașov și zonele limitrofe

Facturare plăți

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă – compania este plătitoare de TVA. Orice comandă plasată pe website se achită înaintea livrării, excepțiile fiind clar menționate mai sus în temeni și condiții. Compania va emite către client o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Factura fiscal se emite pe numele plătitorului ( persoană fizică sau juridică ).

Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal „Semnarea și stampilarea facturilor nu sunt obligatorii. „, iar conform Codului fiscală art.155, alineatul 8, punctul c: „Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu își asumă răspunderea de a pune la dispoziția clientului factura fizică, ci doar în format electronic.

La solicitarea clientului, compania poate trimite catre client factura fizică și ștampilată, în Brașov, prin sistemul propriu de livrare în termen de 7 zile de la emitere și prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localități din țară . Chitanța este eliberată doar pentru plățile cash.

POLITICA DE RETURNARE ȘI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR

Conform legislației române în vigoare orice client are dreptul de a returna produsele achiziționate, prin apelare la denunțarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distantă, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna – florile și produsele alimentare sunt considerate produse perisabile.

Procedura de retur

Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabile și/sau alimentare. În consecință, florile și dulciurile nu se pot returna, jucăriile, vazele și vinurile, da.
Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresă: Str. Turnului, nr. 5 Brașov, cod poștal 500152, Jud Brașov, prin orice modalitate doriți.
Transportul coletului de retur va fi plătit de către dumneavoastră.
În colet se vor afla toate documentele primite inițial și solicitarea de returnare a sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
Coletul trebuie trimis la sediul WALROSE BOUTIQUE SRL, din strada Turnului, nr.5, Brașov,Jud. Brașov, în maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
Suma plătită va fi rambursată integral în 14 de zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur și scrisorii de denunțare (dacă cele două vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primită).
Puteți accesa AICI formularul de retragere din contractul la distantă. Acest formular este unul model și nu este obligatoriu pentru cererea returnării.
În cazul în care produsele (flori și cadouri), care sunt afișate pe site sunt indisponibile efectiv în stoc din cauze externe – lipsă de disponibilitate temporară la furnizori sau a unor restricții locale – Walrose nu este obligată să anunțe clientul fată de stocul disponibil în timp real. Cu toate acestea, vă garantăm livrarea unui număr de flori egal cu cel declarat pe site la descrierea produsului comandat. Vă garantăm, de asemenea, înlocuirea florilor/cadoului cu altele/altul cu o valoare egală cu cele afișate pe site.

ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Site-ul Walrose poate fi accesat și vizitat fără nici o restricție și fără a necesita înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont). Înregistrarea ca utilizator vă va oferi însă posibilitatea de a avea acces la detaliile și situația comenzilor, primirea Newsletter-ului Walrose, aflarea tuturor actualizărilor și beneficiilor oferite de noi, oferte promoționale exclusive pentru utilizatori. În cazul în care alegeți să vă înregistrați pe site-ul nostru vă dați acordul asupra acestor Termeni și Condiții de utilizare și asupra Politicii de Confidențialitate. În timpul procesului de înregistrare a contului vi se va cere să selectați o parolă unică. Sunteți deplin responsabil pentru păstrarea confidențialității acestei parole și pentru toate activitățile care au loc sub parolă.

Prin autentificarea în contul dvs. declarați și garantați că:
• sunteți clientul care s-a înregistrat pe site;
• utilizați serviciile exclusiv în scopurile autorizate;
• nu veți selecta sau utiliza un nume de utilizator al unei altei persoane cu intenția de a juca rolul acestei persoane;
• nu veți selecta sau utiliza un nume de utilizator, pentru care o altă persoană are dreptul, în cazul în care nu aveți autorizația acelei persoane de a folosi numele acesteia;
• nu sunteți un concurent al Walrose, sau reprezentant al acestuia.

Vă rugăm să ne înștiințați la office@walrose.ro de orice utilizare potențial neautorizată a contului dumneavostră sau suspiciune de încălcare a securității.

LIMITAREA RĂSPUNDERII

Sunteți de acord că (cu excepția celor prevăzute în mod explicit în prezentul document), Walrose, angajații, reprezentanții și furnizorii acesteia nu vor fi răspunzători față de dumneavoastră sau orice parte terță pentru oricare dintre următoarele daune-interese legate de relația noastră comercială (inclusiv cu privire la produsele și serviciile noastre sau conținutul site-ului), sau alte părți terțe sau site-uri web: daune indirecte, exemplare, speciale, incidentale, punitive sau de consecință, sau daune pentru pierderi de profit, de venituri, de date sau de utilizare, suportate de dumneavoastră sau orice terță parte, în cadrul unei acțiuni contractuale sau de prejudiciu, referitoare la produsele noastre sau de acces și de utilizare a site-ului nostru, sau a oricărui alt hiper-link al unui site terț, chiar dacă am fost avizați sau înștiințați de posibilitatea unor astfel de daune.
Fără a aduce atingere oricăror prevederi contrare, răspunderea noastră pentru orice daune rezultate din relația cu dumneavoastră (inclusiv cu privire la produsele și serviciile noastre sau conținutul site-ului), sau site-uri terțe, în orice moment, va fi limitată la suma plătită către Walrose pentru tranzacția ce dă naștere răspunderii, sau, în cazul în care nu există nici o tranzacție plătită, cea mai mică dintre sumele plătite de către dumneavoastră către Walrose în ultimele douăsprezece (12) luni plus cincizeci de lei (50 lei).

NULITATE

Dacă orice prevedere a Termenilor și Condițiilor este considerată a fi invalidă, nulă sau neaplicabilă, celelalte prevederi vor continua totuși în vigoare și cu efecte depline, iar dispoziția nulă, invalidă, sau neaplicabilă se va considera modificată astfel încât să fie valabilă și executorie în limită maximă permisă de lege.

CONTACT

Dacă aveți orice comentarii sau intrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la office@walrose.ro .

MĂRCI ÎNREGISTRATE

Marca „Walrose„, sloganul “More than flowers…memories” și  „Designers of moments and details.” precum și logo-ul acesteia, sunt mărci înregistrate (Număr cerere înregistrare OSIM: M 201506363). Aceste mărci înregistrate nu pot fi folosite în nici un mod care este de natură să provoace confuzie în rândul clienților, sau în orice alt mod care denigrează sau discreditează numele Walrose. Toate celelalte mărci comerciale care nu sunt deținute de către Walrose și care apar pe acest site sunt proprietatea deținătorilor lor.

DREPTURI DE AUTOR

Conținutul grafic și de text, designul, arhitectură și asamblarea acestui site este proprietatea Walrose sau a furnizorilor săi de conținut și sunt protejate de legile drepturilor de autor din România. Utilizatorii pot folosi acest site ca o resursă de cumpărături, dar orice altă utilizare a site-ului, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, transmiterea, republicarea, afișarea conținutului de pe acest site este strict interzisă. În plus, software-ul folosit pe acest site este proprietatea Walrose sau a furnizorilor săi și este protejat de software sub legile dreptului de autor din România.
Puteți sesiza orice încălcare a dreptului de autor la adresa de e-mail: office@walrose.ro

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Informațiile pe care le colectăm de la clienți ne ajută să personalizăm și să îmbunătățim în permanență experiența dumneavoastră pe acest site. Datele cu caracter personal ale clienților și/sau vizitatorilor vor fi colectate, prin mijloace manuale și automatizate, doar în scopul emiterii facturilor de produse, livrării comenzilor plasate, colectării creanțelor legate de acestea precum și rezolvării solicitărilor în legătură cu activitatea comercială.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, clienții beneficiază de drept de acces, de intervenție asupra datelor și de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. De asemenea, clienții au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc și să solicite ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul trebuie să se adreseze în scris pe adresa de e-mail office@walrose.ro.

ÎNTREGUL ACORD

Acești Termeni și Condiții constituie întregul acord între dumneavoastră și Walrose cu privire la utilizarea site-ului și înlocuiesc toate comunicările anterioare sau actuale și înțelegerile între dumneavoastră și Walrose cu privire la acest site. Orice drepturi care nu sunt acordate în mod expres în acești termeni și condiții sunt rezervate.

LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din interpretarea și executarea acestui contract se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătoresti competente.

FEEDBACK

Toate comentariile, feedback-ul, informațiile sau materialele dumneavoastră („Feedback”) cu privire la site-ul Walrose sunt binevenite. Ne puteți trimite Feedback prin e-mail sau prin completarea pe site în spațiile de review. Vă rugăm să rețineți că feedback-ul trebuie să fie considerat non-confidențial și devine proprietatea Walrose. Prin trimiterea de feedback ne atribuiți și sunteți de acord să ne atribuiți, toate drepturile și interesele în materie de drepturi de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală, în mod gratuit. Vom fi liberi să folosim feedback-ul fără restricții.

Revizuit la data de: 01 Octombrie 2017