DĂRUIESTE CU WALROSE!

Relația dintre personal-produs-client este personalizată, atingerea umană fiind percepută
atât în produsele cât și serviciile Walrose.

  Walrose… definiţia calităţii!


Emoție…florile au fost, sunt și vor fi mesager al emoției și de ce nu, parafrazând, am putea spune că însăși viața este un amalgam de sentimente adunate într-o cutie cu trandafiri…plină de culoare, parfum, dar și câțiva spini. De la debutul său în toamna lui 2015, brandul Walrose a dezvoltat un concept cu totul inedit, care a adus o nouă abordare a modului de a dărui flori.

 De ce Walrose?

Simplu. Din delicatețea trandafirilor și sensibilitatea celor două suflete  ce au înnobilat cu originalitate acest nume. Walrose este un brand luxury, pionier în domeniul aranjamentelor florale în cutii de lux personalizate, la nivel național și recunoscut pentru calitatea excelentă a produselor sale și serviciile de înaltă clasă.

Două simboluri ale perfecțiunii create atât de natură cât și de mâna omului au fost ingredientele unei experiențe senzoriale care a împins limitele floristicii dincolo de standardele obișnuite, recreând tiparul artei de a dărui flori, pentru a oferi clienților săi o experiență unică, excepțională.

Cu un design simplu dar elegant, cutiile suport sunt înfrumusețate de cele mai deosebite și calitative flori, alese cu grijă de către echipa Walrose. Designul minimalist ales, oferă florilor rolul principal. Esența brandului și a aranjamentelor sale poate fi descrisă de un singur cuvânt – unicitate. Walrose încearcă să convingă cu privire la intenția sa de a-și pune amprenta în peisajul floristic mai ales că aranjamentele florale în cutii de lux personalizate au devenit un adevărat trend în marile capitale ale lumii. Walrose înglobează toate ingredientele esențiale pe care le aștepți de la un brand de produse excepționale iar designul cutiilor suport este resimțit imediat ca fiind exclusivist și de o calitate superioară. Ca brand de consum ce poartă deviza – ” More than flowers…memories” (” Mai mult decât flori…amintiri”), Walrose își deschide sufletul în fața clienților din toată țara prin lansarea primului magazin virtual și le promite în continuare lansare de noi produse la fel de excepționale ca și până acum și consilieri care vor trata cu prioritate orice dorință a clienților săi, stabilind o legătură sinceră orientată spre alegerea celui mai potrivit aranjament floral.

O abordare a luxului care inspiră inclusiv evoluția spirituală a omului ca individ, dincolo de beneficiile asociate imaginii și statutului. Toate aranjamentele Walrose confirmă exclusivitatea și unicitatea brandului. Designers of moments and details (Designeri ai momentelor și detaliilor) -este sloganul ce a pus bazele noului concept al brandului Walrose. Acest concept înglobează atât evenimentele private cât și cele corporate. Walrose își dorește să aducă în permanență pe piața din România produse inovative, cu care să surprindă în mod plăcut consumatorul, de aceea va investi continuu în dezvoltare. Fie că sunt menite să încânte și să mângâie ochii persoanei iubite, fie că îmbogățesc decorurile diverselor evenimente, aranjamentele Walrose definesc pe deplin modul în care gândim:

 MORE THAN FLOWERS…MEMORIES

 

                                                                

 

50000 TRANDAFIRI
20 TIPURI DE CUTII
5000 ARANJAMENTE
2300 CLIENŢI FERICIŢI
33978 FANI
5390 FOLLOWERS

Simbolistica logo-ului Walrose

“Se spune că atunci când vrei să fii unic, trebuie să fii diferit!”

De la această idee am pornit în momentul în care am ales ca și inspirație pentru logo-ul nostru trifoiul cu 4 foi.

Sigla brandului Walrose definește cel mai bine ideologia din spatele acestui concept. Sigla aurie exprimă grandoarea și prețiozitatea cu care brandul românesc, Walrose, se identifică.

Trifoiul cu patru foi este cunoscut în întreaga lume pentru cele 4 simboluri pe care acesta le are și anume :

#încrederea #prosperitatea #iubirea #norocul

Odată cu aranjamentele Walrose,  în casele și în inimile clienților noștri se va instaura încrederea, prosperitatea, iubirea și norocul .

Trifoiul cu 4 foi este acum pus în valoare de strălucirea și rafinamentul auriului, pe cutiile suport, albe sau negre, ale brandului Walrose .

”Cand un om parcurge cu pasul domeniile sale și găsește în iarbă un trifoi cu patru frunze, să fie sigur că în scurt timp i se va întâmpla ceva de bine”.